image/svg+xml
image/svg+xml

Özel Eğitim Öğretmenlerine Tübitak 4008 Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi Verildi

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümünün TÜBİTAK tarafından çağrıya çıkılan “4008 Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı” çerçevesinde desteklenen “İklim Değişikliğine Özel Bir Bakış (Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Kapsayıcı İklim Değişikliği Eğitim Projesi)” başlıklı proje kapsamında özel gereksinimli bireylere iklim değişikliği ile ilgili teorik ve pratik eğitimler verilerek farkındalık yaratıldı. Bartın Üniversitesinin ve Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümünün ilk TÜBİTAK 4008 projesi olma özelliğini taşıyan ve yürütücülüğünü Öğr. Gör. Nihal ÖZDEMİR’in yaptığı projede, Sosyal Bilgiler Eğitimi ABD öğretim üyelerinden Prof. Dr. Fatma ÜNAL, Dr. Öğr. Üyesi Belma BARAK, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet ÜNAL ve Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalından Dr. Öğr. Üyesi Yasemin BÜYÜKŞAHİN de araştırmacı olarak yer aldı.

 Projenin yaygın etkisi ve Van Valiliği uhdesinde Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde ve ilgili kurumların iş birliği ile yürütülen “Özel Eğitim ve Rehberlik Van Projesi” kapsamında, özel eğitim öğretmenlerinin proje yazma becerilerini desteklemeye yönelik 25 Aralık 2023 tarihinde “Özel Eğitim Uygulamalarında Tübitak 4008 Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi” Öğr. Gör. Nihal ÖZDEMİR tarafından verilmiştir.

  • Oryantasyon Eğitimi (Arş. Gör. Bekir Serhat ZEREY)

  • Özel Eğitim Öğretmenlerine Tübitak 4008 Proje Hazırlama ve Yazma Eğitimi Verildi

  • Özel Eğitim Yandal Toplantısı Gerçekleştirildi

  • Oryantasyon Etkinliği (Arş. Gör. Dr. Tahir Mete ARTAR - Arş. Gör. Salih NAR)

  • ÖZEL EĞİTİM BÖLÜM TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

  • BARÜ’nün özel gereksinimli bireylere yönelik projesini TÜBİTAK destekleyecek

  • TÜBİTAK ÖĞRENCİ PROJELERİ (2209 A ve B) 2022/2 BAŞVURULARI BİLGİLENDİRME SEMİNERİ

  • Engelsiz Kariyer Etkinliği

  • Türkiye'nin en kapsamlı "Engelsiz Yaşam Alanları"ndan biri kurulacak

  • Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin hazırladığı proje, TÜBİTAK-2242 Üniversite Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmalarında ilk aşamayı geçti.