image/svg+xml
image/svg+xml

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin hazırladığı proje, TÜBİTAK-2242 Üniversite Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmalarında ilk aşamayı geçti.

İlköğretimde Kaynaştırma dersi kapsamında Sınıf Öğretmenliği öğrencilerinden Gözde HÜNER, Salih ALTUN ve Taner UYGAR IŞIK tarafından ve Öğr. Gör. Nihal ÖZDEMİR danışmanlığında hazırlanan "Değerimi Renklendiriyorum: Özel Gereksinimli Öğrencilere Değerler Eğitiminin Resim Boyama Tekniği ile Öğretilmesinin Öğrenmeye Etkisi" projesi TÜBİTAK-2242 Üniversite Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmalarında ilk aşamayı geçerek bölge sergisine davet edilmiştir. Öğrencilerimizi ve öğretim elemanımızı tebrik ediyoruz.
  • Öğretmenler Günü Kutlama Etkinlikleri

  • Bölümümüz Öğretim Üyesi TÜBİTAK 2247-A Ulusal Lider Araştırmacılar Programında Görev Alacak

  • Bölümümüzün katkı sunduğu Kuramdan Uygulamaya: Özel Gereksinimli Bireyler İçin Kapsayıcı Kütüphaneler başlıklı TÜBİTAK 4008 projesi eğitim etkinliği tamamlandı.

  • Bölümümüzün katkılarıyla “Otizmli Bireylerin İstihdamında Güncel Yaklaşımlar“ konulu eğitim gerçekleştirilmiştir.

  • Bölümümüzün katkı sunduğu Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi kapsamında geliştirilen ‘Aile Eğitimi Kitap Setleri’ yayında!

  • Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü Öğretim Elemanımız Çevre Hizmet Ödülleri Kapsamında ‘Özel Ödül’ü Aldı.

  • Özel Eğitim Öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerimizle ortanyasyon programımızı gerçekleştirdik.

  • Özel Eğitim Bölüm Başkanı Dr. Öğr.Üyesi Ayşenur NAZİK FAYIZ, II. Ulusal Otizm Eylem Planı kapsamında müzik, sahne ve plastik sanatları alanlarında eğitmenlik yapan personele “OSB ve Davranış Yönetimi” konulu eğitim gerçekleştirmiştir.

  • BARÜ Özel Eğitim Bölümü Engelliler Haftası Kapsamında “Zihin ve Gelişim Yetersizliği Olan Bireylerin Yaşam Boyu Nitelikli Desteklenmesi” başlıklı konferans gerçekleştirdi.

  • BARÜ Özel Eğitim Bölümü öğretim üyesinin katkı sunduğu iki TÜBİTAK 4008 projesi destek almaya hak kazandı.